کتاب نهایی کلارینت برای مبتدیان: نحوه نواختن کلارینت با دقت، اشتیاق و نبض

کتاب نهایی کلارینت برای مبتدیان: نحوه نواختن کلارینت با دقت، اشتیاق و نبض

کتاب نهایی کلارینت برای مبتدیان: نحوه نواختن کلارینت با دقت، اشتیاق و نبض

دقیقاً بدانید که کلارینت چگونه کار می کند، چگونه بهترین صدا را تولید کنید، چگونه از نظر موسیقی باسواد شوید و مهمتر از آن، یک موسیقیدان شوید – یک هنرمند خلاق و یک نوازنده کلارینت باهوش! یاد بگیرید که در حین نواختن با نبضی که حس می کنید، زندگی و انرژی را به موسیقی خود تزریق کنید و با عبارت و جریان طبیعی موسیقی نفس بکشید – درست مثل اینکه در حال آواز خواندن هستید.

این کتاب دستور العمل شما برای موفقیت، سرگرمی و رضایت کلارینت است – “نحوه نواختن” شما، راهنمای مرجع شما، حل کننده مشکلات شما – بسته موسیقی یکپارچه شما!

یاد بگیرید چگونه:

به راحتی کلارینت را اداره کنید
نت های جدید را نوازندگی کنید، با حواس گوش دادن، احساس و دیدن ارتباط برقرار کنید
تا سطح نت‌های نقطه‌دار و ریتم‌های لرزان روان بخوانید
لحن خود را برای پرسیدن سؤالات صوتی معقول توسعه دهید
فورا چالش های معمولی مبتدی را حل کنید



امکانات:

«سیستم سه مرحله‌ای برای خواندن موسیقی» – نحوه خواندن، تفسیر و جان بخشیدن به نمادهای موسیقی نوشته شده
“طرح تمرین روزانه برای توسعه همه جانبه” – ساختار سودمندترین تمرین ها برای دریافت بهترین پاداش ها از زمان تمرین شما
“چک لیست تمرین برای مبتدیان” – برای اطمینان از اینکه فقط آن عادت های مفیدی را انجام می دهید که یک تکنیک قوی را تضمین می کند



خواهید دید که چگونه، از طریق تمام حقایق فنی و تمرینات، آموزش واقعا مهم در میان می درخشد: سرگرم کردن نوازندگی، داشتن بهترین نگرش و آرزوها، احساس اعتماد به نفس، عشق به گوش دادن، لذت بردن از هر نت… و همه چیزهای شگفت انگیزی که باعث می شود موسیقی تجربه حسی فوق العاده ای است



درباره نویسنده، مگی گری

مگی گری یک معلم حرفه ای وودبادی و مجری مستقر در لندن است. او 25 کار حرفه ای گسترده ای داشته است که به طور تمام وقت در تلویزیون، رادیو و بیشتر در ارکسترهای تئاتر West End لندن کار کرده است، هم به عنوان نوازنده بادی چوبی و هم به عنوان کارگردان موسیقی.

یک متخصص موسیقی دوره راهنمایی واجد شرایط و معلم با تجربه ساز بادی چوبی، در هر دو سطح ابتدایی و متوسطه، او از دیدگاه ترکیبی نوازنده حرفه ای و معلم می نویسد و معتقد است که هرکسی توانایی اجرای استاندارد خوبی برای خود دارد، بنابراین می توان آنها را به کشف استعدادشان راهنمایی کرد. استعداد درونی نوازنده و اشتیاق برای شروع یادگیری ساده، با این کتاب در دسترس و سرگرم کننده برای همه مبتدیان است.

«کتاب کلارینت نهایی» را به عنوان خلاصه ای از اطلاعات حیاتی برای شروعی مثبت و بدون دردسر در نظر بگیرید.

مگی از سال 2008 عضو انجمن سلطنتی موسیقیدانان بریتانیا بوده است

عنوان کتابThe Ultimate Clarinet Book For Beginners: How to Play the Clarinet with Precision, Passion and Pulse – includes free online course ‘Clarinet Kickstart’
تعداد صفحات کتاب240





منبع

نظرات خوانندگان



من به خودم کلارینت یاد می‌دهم و این کتاب را بهترین معلم می‌دانم. من نمی توانم به اندازه کافی ستایش این کتاب را بخوانم. من در نیمه راه هستم، تمام نت های پایین را قبلاً یاد گرفته ام و اکنون برای یادگیری نت های بالاتر آماده می شوم. اگر می خواهید تمام نکات این متخصص را برای همه چیزهایی که برای نواختن کلارینت بدانید با خواندن آن همین الان شروع کنید، این کتاب را بخرید!


این یک آموزش بسیار زیبا، حرفه ای و حتی آسان برای درک است! بسیار خوشحالم که در مورد آن از دوستم شنیدم. – من آن را به همه نوازندگان، معلمان موسیقی و دوستداران موسیقی توصیه می کنم!

هر دانش آموزی باید تمام مطالب این کتاب را به درستی یاد بگیرد و انجام دهد.
دستورالعمل ها واضح و کاربردی هستند.
واقعاً شروع خوبی است.


من دو تا از اینها را دریافت کردم، برای اولین مورد بازپرداخت شد، سپس 5 هفته بعد تحویل داده شد و بعد از اینکه تعویض کردم. این کتاب عالی است، من فقط به یکی نیاز دارم و به نظر نمی‌رسد که بتوانم دیگری را بدون درخواست بازپرداخت برگردانم، بنابراین کتاب را همراه با کمک مالی به خیریه به خیریه اهدا می‌کنم. فروشنده می‌تواند گزینه‌ای را برای این کار ارائه دهد و همچنین ترتیبی دهد که بسته زمانی که یک تامین‌کننده بازپرداخت را سازماندهی کرده است، زمانی که بسته «مفقود» و غیرقابل ردیابی است، بازگردانده شود. فروشنده عالی، خدمات فوق العاده به مشتریان، و کتاب را به هر کسی که قصد یادگیری کلارینت را دارد توصیه می کند.


من به کلاس 6 رسیدم اما 10 سال است که نوازندگی نکرده‌ام و خیلی چیزها را فراموش کرده‌ام، بنابراین این کتاب را برای تازه کردن خودم خریدم و آن را به همراه ویدیوهای دوره آنلاین رایگان همراه با کتاب بسیار مفید یافتم. من بی صبرانه منتظر شروع دوباره نواختن هستم و در خواندن موسیقی، به خاطر سپردن تمام کلیدهای تیز و بمل و تمرین ترازو و آرپژ، اعتماد به نفس بیشتری دارم. این کتاب را برای هر کسی که می‌خواهد کلارینت بخواند یا فقط دانشش را تازه کند، نواختن شاد، ابزاری عالی برای یادگیری، به شدت توصیه می‌کنم.


وقتی نوه من (12 ساله) به نواختن کلارینت ابراز علاقه کرد، این کتاب از یک جستجوی مختصر در اینترنت را برای او پیدا کردم. این کتاب ساخت صدای خوب را از روز اول آسان می کند و در عین حال اصول اولیه موسیقی را از ضربان و ریتم تا خواندن “زبان” نت را آموزش می دهد. ما هر روز چند صفحه را با هم به عنوان بخشی از 10 دقیقه تمرین خود می خوانیم. این به عنوان یک همراه ایده آل برای درس های هفتگی او عمل کرده است و در نتیجه پیشرفت قابل توجهی داشته است. به طور کامل


این یک کتاب خوب نوشته شده توسط معلم بسیار مشتاق، آگاه و متعهد است که بر صدا و احساس تمرکز دارد. عیبی نداره! تقریباً نیمی از کتاب مختص کلارینت است و بقیه به اصول اولیه موسیقی به طور کلی اختصاص دارد. بیشتر خواندن نت موسیقی بنابراین اگر یک بزرگسال هستید، از قبل مهارت‌های پایه‌ای در خواندن موسیقی دارید (یا قبلاً یک کتاب آموزش نت‌نویسی اختصاصی دارید) و به دنبال کتابی با تمرکز بر ساز هستید که تمام رجیسترهای کلارینت را پوشش دهد (این کتاب رجیستر پایینی را پوشش می‌دهد و بخشی از رجیستر میانی یا “کلاریون”) سپس ممکن است بخواهید به دنبال گزینه های دیگر باشید.

این کتاب برای هر کسی که می خواهد نواختن کلارینت را با ایمن ترین پایه ها شروع کند، “ضروری” است. بیشتر معلمان مبتدی در مورد جنبه‌های اصلی بادی چوبی مانند تنفس، شکل دهی، فن بیان، و غیره بسیار ناقص هستند. ، از تازه کار تا نوازنده با تجربه تر. در واقع، خواندن این فصل ها باعث شد که من بخواهم کلارینت خود را از پرونده خارج کنم و بلافاصله توصیه های او را عملی کنم!

پس از پرداختن به این عناصر پایه در قسمت 1، قسمت 2 به نکات فنی خواندن موسیقی به شیوه ای بسیار قابل دسترس می پردازد. در کنار این، نکات بسیار خوبی برای ایجاد حس واقعی نبض هنگام نواختن ساز وجود دارد. پاداش خوشامدگویی در انتهای کتاب، پیوندی برای محتوای آنلاین است که با موضوعاتی که در طول مسیر به آنها پرداخته می شود، می پردازد
.
در مجموع، این کتابی است که با آگاهی عمیق از موضوع خود و سبکی واقعی از لمس نوشته شده است. این راهنمای عالی برای ورود به دنیای موسیقی از طریق این ساز شگفت انگیز است.


من این کتاب را دو ماه پیش خریدم و متوجه شدم که کاملاً درجه یک است. مگی گری راهی برای توسعه تمرینات واقعا جالب و دادن نکات هوشمندانه ای دارد که واقعا مفید بوده اند. در ابتدا این کتاب را به عنوان کتابی برای دخترم خریدم که با آن کلارینت را یاد بگیرد، اما نیمی از آن را خودم امتحان کردم تا بتوانم یاد بگیرم. کتاب واقعاً به خوبی تنظیم شده و پر از توصیه های عالی است. من این را برای هر گروه سنی و هر کسی که کلارینت را به عنوان اولین ساز خود امتحان می کند یا قبلا سازهای دیگر را یاد گرفته است، به شدت توصیه می کنم. کتاب فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم در آینده از این معلم فوق‌العاده بیشتر استفاده کنم!


این کتاب کمک بزرگی به من بود. به عنوان یک پیانیست ماهر، اما تجربه ای از کلارینت، نحوه کار با آن و نحوه نواختن آن نداشتم. وقتی تمام قطعات را در جعبه آنها دیدم احساس ترس کردم. اما این کتاب به من کمک کرد تا بفهمم همه چیز در مورد چیست و به من اعتماد به نفس در حرکت به جلو داد. کتاب دیگری با تصاویر نت ها و نغمه ها خریده بودم، اما کلمات توضیحی نداشتند و بین آن دو اکنون چند آهنگ می نوازم.

من از فکری که در این کتاب آمده است بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. عناصر اصلی برای نواختن کلارینت به خوبی ارائه می شوند، با اندازه های مختلف متن و به ویژه تمرکز بر زبان که اغلب نادیده گرفته می شود، تأکید می شود. این باید در لیست کریسمس هر کلارینتیست جوان باشد. بسیار توصیه می کنم.


کتاب خوب، خواندنی آسان، توصیه های عالی. همه چیز خوب است به جز ویدیوهایی که از طریق وب سایت قابل دسترسی هستند و همه کتاب را پوشش نمی دهند. همچنین هیچ پشتیبانی صوتی برای آهنگ های کتاب وجود ندارد، بنابراین اساساً نمی توانید خودتان با این کتاب یاد بگیرید. به همین دلیل واقعاً خیلی گران است.


این یک کتاب خوب نوشته شده است که برای تسهیل فرآیند یادگیری نواختن کلارینت طراحی شده است. دستورالعمل های واضحی را برای دنبال کردن ارائه می دهد و نمودارها کاملاً راهنمای ارائه شده را تکمیل می کنند. من آن را برای همه کودکانی که تازه شروع به یادگیری بازی کرده اند توصیه می کنم زیرا ابزارهایی را برای تمرین در اختیار آنها قرار می دهد.

به درستی توصیف شده است که این کتاب نهایی کلارینت است. این کتاب پر از آهنگ برای نواختن نیست اما دارای 240 صفحه اطلاعات عالی در مورد نحوه یادگیری نواختن کلارینت است. از نحوه کنار هم قرار دادن ساز تا دسته، تمرین، تنفس، لحن، صدا و غیره. همچنین شامل بخش خوبی برای خواندن موسیقی است. خواندن کتاب برای من آسان و سرگرم کننده بود. به عنوان یک معلم کلارینت، من حتی نکات مفیدی پیدا کرده ام و به همه هنر آموزانم توصیه کرده ام که یک نسخه از آن را دریافت کنند. یک کتاب عالی که اوه بله، همچنین به یک دوره آنلاین رایگان پیوند داده شده است.


چه کتاب عالی! این یک رویکرد تازه برای شروع یادگیری کلارینت است – در هر سنی! اولین چیزی که مرا شگفت زده کرد این است که علاوه بر همه چیزهای ضروری که برای نواختن کلارینت باید بدانید، این کتاب از ابتدا تا انتها سرشار از تشویق است! نه فقط تشویق به یادگیری، بلکه تشویق به نواختن موسیقی. یک امتیاز بزرگ، دوره سمعی و بصری آنلاین رایگان است که همراه با کتاب ارائه می شود.
من آن را به هر کسی که به دنبال نواختن کلارینت است توصیه می کنم. براوو!


من شروع به یادگیری کلارینت کردم و سپس مجبور شدم برای مراقبت از والدین مسن یک استراحت اجباری بگذارم. برایم سخت بود که به نوازندگی بازگردم و خیلی چیزها را فراموش کرده بودم. این کتاب ایده آلی است که من را به مسیر اصلی بازگرداند، دارای روشی مشخص است و دنبال کردن آن آسان است. من از خرید فوق العاده ام راضی هستم.


این کتاب فوق العاده است و من آن را به شدت توصیه می کنم. من و دخترم با هم این مشکل را پشت سر گذاشته‌ایم و خیلی سریع نکاتی را در مورد اینکه کجا اشتباه کرده‌ایم دریافتیم. دنبال کردن آن آسان است و حاوی اطلاعات و تصاویر واضح است. عاشقشم!

این کتاب را دوست دارم زیرا درک آن بسیار آسان است. همه چیزهایی را که برای حمایت از نوازندگی فرزندم باید بدانم به من می گوید. همچنین همراهی آنلاین برای آهنگ ها که عالی است.


نوازندگی خود را با این کتاب تغییر دادم – ای کاش از همان ابتدا آن را داشتم!! به شدت توصیه می شود


کتاب عالی با دستورالعمل های بسیار واضح و بسیار مفید برای مبتدیان. خیلی خوب نوشته نمودارهای عالی کلارینت، و بسیار آسان برای دنبال کردن.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *