کلارینت برای مبتدیان: راهنمای مبتدیان جامع برای یادگیری قلمرو نواختن کلارینت از A تا Z

کلارینت برای مبتدیان: راهنمای مبتدیان جامع برای یادگیری قلمرو نواختن کلارینت از A تا Z

کلارینت برای مبتدیان: راهنمای مبتدیان جامع برای یادگیری قلمرو نواختن کلارینت از A تا Z

اگر توانایی پرداخت شهریه یک مدرسه موسیقی فانتزی را ندارید، به این معنی نیست که نباید رویای خود را برای تبدیل شدن به یک کلارینتیست بزرگ برآورده کنید. فقط با چند دلار، این کتاب نحوه نواختن کلارینت را از ابتدا به شما آموزش می دهد. نیازی به داشتن تجربه موسیقی یا مهارت خاصی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید این کتاب، یک کلارینت و هر روز چند دقیقه برای تمرین است. در این کتاب جزئیاتی در مورد نحوه انتخاب کلارینت مناسب، نحوه مراقبت از آن، انگشت گذاری صحیح، نحوه خواندن نت ها و حتی نحوه نواختن یک آهنگ

اشتباه نکنید، نواختن کلارینت ساده ترین ساز برای یادگیری نیست. با این حال، ما آن را به گونه‌ای ساده کرده‌ایم که هر قدم شما را به یک نوازنده حرفه‌ای نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌کند. این کتاب یک کتاب خود راهنما است، به این معنی که شما نیازی به کمک معلم ندارید. بر خلاف سایر کتاب‌های خودراهنما که تعداد زیادی وعده می‌دهند، اما حاوی محتوای بسیار کمی هستند، این کتاب «راهنمای مبتدیان جامع برای یادگیری قلمرو نواختن کلارینت از A-Z» منحصربه‌فرد، و روشن است و حاوی دستورالعمل‌های هضم آسان در هر صفحه است. . علاوه بر این، فصل‌هایی که با دقت انتخاب شده‌اند، آن را تا انتها به یک ماجراجویی جالب تبدیل می‌کنند. اگر همیشه رویای ساختن موسیقی زیبا با کلارینت را داشته‌اید اما نمی‌دانید چگونه شروع کنید، برای شروع امروز روی دکمه خرید همین حالا کلیک کنید.

عنوان کتابClarinet for Beginners: A Comprehensive Beginner’s Guide to Learn the Realms of Playing the Clarinet from A-Z
تعداد صفحات کتاب130





نظرات خوانندگان




سابقه من در دهه 1970 با نواختن ترومپت و هورن باریتون است. بله، من 62 سال دارم و نواختن کلارینت را یاد می‌گیرم. رک و پوست کنده، این باید سرگرم کننده باشد. اگر سرگرم کننده نیست پس چرا این کار را انجام دهید؟

یافتن منبع دیگری با اطلاعات مفید در مورد یادگیری نواختن کلارینت برای مبتدیان دشوار خواهد بود. اگرچه همه چیز کامل نیست. همانطور که توسط دیگران بیان شده است، راهنماهای انگشت گذاری ساده ترین راه برای استفاده نیستند. نمودار ملبی توسط اریک نلسون ارزان است و این مشکل را حل می کند. کمک دیگر این است که کتاب یک سنت تعالی اثر بروس پیرسون و رایان مالین را سفارش دهید. این سه منبع زمانی عالی هستند

این یک خرید ارزشمند است و من دوباره آن را می‌خرم و همراه با نمودار ملبی و سنت تعالی کلارینت شروعی عالی خواهد بود.


این اولین کتاب من از این سری کتاب ها است و تا کنون تحت تاثیر آن قرار گرفته ام. همه چیزهایی را که یک فرد باید هنگام شروع با کلارینت بداند، یا بعد از چندین دهه دوباره آن را برمی‌دارد (مانند من – 46 سال از زمانی که معلم قدیمی‌ام گروه را ترک کرد و موسیقی را کنار گذاشتم، می گذرد) دارد. برخی از آنها بسیار ابتدایی هستند، اما این چیزی است که قرار است باشد، اینطور نیست؟ به خوبی چیده شده و سازماندهی شده است. نویسنده سبک دوستانه خوبی دارد که خواندن و یادگیری از آن آسان است. نمی‌دانم چگونه می‌توانم آن را تنها کتاب خود یادگیریم کنم، اما اگر سری روبانکس را دریافت کنید و آن را با این ترکیب کنید، فکر می‌کنم به خوبی می‌توانید در نواختن کلارینت سرعت بگیرید. این رویکرد من است، به هر حال، و تا کنون به خوبی کار می کند.


این یک کتاب مناسب برای یک نوازنده کلارینت مبتدی با نکات زیادی برای تولید صدای بهتر و مدیریت انتقال های دشوار. با این حال، من به کسی توصیه نمی کنم که این ساز را به تنهایی از این کتاب یاد بگیرد، به این دلیل ساده که تصویری از ساز با تمام کلیدها و اهرم های برچسب گذاری شده با نام هایی که نویسنده برای آنها استفاده می کند (که در بسیاری از موارد با نام هایی که در بسیاری از کتاب های روش استفاده می شود یکسان نیست). همراه با یک کتاب روش یا بهتر است یک کتاب روش و یک معلم، به نظر من این کتاب شایسته یک جایگاه در قفسه منزل شما است.

دستورالعمل های مربوط به استفاده از کلیدهای کلارینت مبهم بود. نت های موسیقی در مورد اینکه کدام دریچه ها کدام نت ها را تولید می کنند برای من مبتدی نامفهوم بود.


این یک کتاب عالی برای کاربران مبتدی این ساز و کسانی است که می خواهند چیزی در مورد سازهای چوبی بادی یا موسیقی بدانند. من واقعاً از تلاش قابل توجه دیوید برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود به عنوان یک معلم و نوازنده کلارینت که بیش از 50 سال تجربه دارد، قدردانی می کنم.


از آنجا که من استعداد زیادی در موسیقی ندارم، امیدوارم این کمک کند. متشکرم.


این کتاب تا آنجا که در مورد کلارینت به شما آموزش می دهد، اطلاعات بسیار خوبی دارد. با این حال، در آموزش نحوه نوازندگی کردن مفید نبود. کتاب در قالبی مشابه با هر کتاب سری های کتاب های این انتشاراتی است و در نتیجه اغلب موسیقی آنقدر کوچک است که به خوبی خوانده نمی شود.

من یک مبتدی کلارینت هستم، ممنون که این کمک فوق العاده را پیدا کردم. برداشتن و انتخاب این ساز بسیار چالش برانگیز است و اگر در یک قایق هستید و مانند من تنها هستید، این کتاب را تهیه کنید. من فکر می کنم واقعا به شما کمک خواهد کرد.


من 2 کتاب مختلف کلارینت برای مبتدیان را در آمازون خریداری کرده ام. هر دو کتاب بسیار آموزنده بودند، اما هر دو کتاب در پایان هر دو کتاب، انتظارات من را برآورده نکرد. هنگامی که هر دو کتاب شروع به نشان دادن نحوه نواختن نت‌ها و معرفی مقیاس‌ها می‌کنند، کتاب‌ها نمودارهای انگشتی ارائه نمی‌دهند. آنها یک یا دو مثال از محل قرار دادن انگشتان روی کلارینت و کدام نت ارائه می دهند و بعد از آن دیگر موقعیت انگشت گذاری برای شما ارائه نمی شود. بنابراین مجبور شدم نمودار انگشت گذاری را جداگانه بخرم تا بتوانم دروس را تمام کنم. وحشتناک نیست، اما هر دو کتاب بیشتر وقت خود را می گذرانند که شما را قطعه قطعه به دنیای نواختن کلارینت ببرند و سپس به طور کامل از آن می گذرند و مهم ترین اطلاعات را حذف می کنند – دقیقاً نحوه نواختن نت ها و مقیاس ها.





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *